2008年某天
有個男孩
用很低調的方式
讓他的女孩答應嫁給他

女孩睡眼惺忪
男孩穿得很正式

男孩拿出戒指說
「嫁給我 好嗎?」


女孩笑開來
落下眼淚
沒說聲「好」
但伸出手讓男孩戴上戒指

接下來他們要選一天
當他們下個階段的重要紀念日

戀愛8年的他們
要結婚了


陪妳到老Grow old with you 


I'll make you smile whenever you're sad 
妳傷心時,我逗妳笑

Carry you around when your arthritis is bad
腳痛時,我背著妳跑

All I wanna do is grow old with you 
我只想,陪妳到老

I'll get you medicine when you tummy aches 
妳胃痛,我給妳拿藥 

Build you a fire if the furnace breaks
火爐壞了,幫妳重造

It could be so nice growing old with you
一定會很好,陪妳到老 

I'll miss you, kiss you 
我要想妳,吻妳 

Give you my coat when you are cold
冷了,把外套給妳披

Need you, feel you
需要妳,感覺妳

Even let you hold the remote control 
選台器都交給妳

Let me do the dishes in our kitchen sink
我來洗碗,清廚房

Put you to bed when you've had too much to drink
喝醉了,我抱妳上床

I could be the man who grows old with you
可以做到,陪妳到老

I wanna grow old with you 
我要陪妳到老

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    冷凍蚊子 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()